top of page

Salgsbetingelser
 

Disse salgsbetingelsene gjelder for kjøp av tjenester fra Verdheim AS.

Ved å bestille tjenester fra oss bekrefter du at du har lest og akseptert disse vilkårene.

 

1. Om tjenestene

​

Verdheim tilbyr tjenester innen trygghetsbefaring og enkle forebyggende tiltak i bolig. Tjenestens innhold avtales konkret ved bestilling eller befaring.

Tjenestene er rådgivende og praktiske, og erstatter ikke offentlig helsehjelp eller fagpersoner innen bygg, elektro eller VVS der dette er påkrevd.

 

2. Bestilling

​

Bestilling skjer via nettside, e-post eller telefon. En bestilling er bindende når den er bekreftet av Verdheim.

Ved bestilling plikter kunden å oppgi korrekt kontaktinformasjon.

 

3. Priser og betaling

​

Pris for tjenesten oppgis ved bestilling eller fremgår av nettsiden. Alle priser er oppgitt i norske kroner.

Betaling skjer etter nærmere avtale, enten via faktura eller annen avtalt betalingsløsning. Faktura har normalt 14 dagers betalingsfrist, med mindre annet er avtalt.

 

4. Avbestilling og endring

​

Avbestilling eller endring av avtalt tidspunkt må skje senest 24 timer før avtalt tid.

Ved manglende oppmøte eller avbestilling senere enn dette, kan Verdheim kreve betaling for hele eller deler av tjenesten.
 

5. Angrerett 
 

Ved kjøp av tjenester som omfattes av angrerettloven, har kunden rett til å angre avtalen innen 14 dager fra bestilling, forutsatt at tjenesten ikke er påbegynt.

Dersom kunden uttrykkelig ber om at tjenesten påbegynnes før angrefristen er utløpt, bortfaller angreretten når tjenesten er levert.

 

6. Kundens ansvar

 

Kunden er ansvarlig for at boligen er tilgjengelig til avtalt tidspunkt, og for å gi nødvendige opplysninger som er relevante for gjennomføring av tjenesten.

 

7. Ansvarsbegrensning

 

Verdheim utfører tjenestene etter beste evne og faglige vurderinger basert på tilgjengelig informasjon på tidspunktet for befaring.

Verdheim kan ikke holdes ansvarlig for:

  • forhold som ligger utenfor tjenestens omfang

  • skjulte feil eller mangler i boligen

  • tiltak eller endringer utført av tredjepart

Eventuelle anbefalinger gis som veiledning og må vurderes av kunden før gjennomføring.

 

8. Reklamasjon

 

Dersom kunden mener at tjenesten ikke er levert som avtalt, må dette meldes skriftlig til Verdheim innen rimelig tid etter utført tjeneste.

 

9. Personopplysninger

 

Behandling av personopplysninger reguleres av vår personvernerklæring.

 

10. Endringer i vilkår

 

Verdheim forbeholder seg retten til å oppdatere eller endre disse salgsbetingelsene. Gjeldende vilkår vil alltid være tilgjengelige på nettsiden.

 

11. Kontaktinformasjon

Verdheim AS
E-post: post@verdheim.no

bottom of page